lauantai 3. maaliskuuta 2012

Lomaa elämästä

Kirjoittaisin, kirjoittaisin, kun vain muistaisin, mistä. Minulla oli kyllä joku ajatus...

Pääni on kuin pärekoppa, ja olen sen verran väsynyt, etten jaksa keksiä tuoreempaa ilmaisua. (Pääni on kuin käkikello? Sisällä tapahtuu vaikka mitä, mutta ulospäin näkyy vain, että välillä joku avaa ovet ja sanoo kukkuu?)

Minun kannaltani onnellista, että tänään alkaa loma. Joku voisi kysyä, että loma mistä. Vetoan pari vuotta sitten tehtyyn tutkimukseen, jossa todettiin, että päiväkoti-ikäiset lapsetkin mieltävät, että viikonloput ovat vapaa-aikaa ja päikkyarki on sitten erikseen.

Sovitaan siis vaikka, että minulla on lomaa kotitöistä, ranskan opiskelusta ja yleisesti elämästä.

Tämän harhailevan kerronnan tavoite on kertoa teille, että starttaamme kohti laskettelulomaa, joten blogissa lienee seuraavan viikon suhteellisen hiljaista. Laskettelutunnelmiin pääsette vaikka tämän vanhan postauksen myötä, tunnelma tuskin on merkittävästi muuttunut.

5 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa! Varovasti siellä rinteillä!

    VastaaPoista
  2. Olin vetää suklaan henkeeni käkikellovertauksen kohdalla :)

    VastaaPoista
  3. I think you should get a vacation iun Fe=rance to make use of you studying French :)

    VastaaPoista
  4. Mun on pakko tunnustaa aika monta latausta piikkiini... Luin tuossa aiemmin viikolla koko blogisi tähän astiset kirjoitukset läpi ja jäin koukkuun :) Kirjoitat elävästi ja humoristisesti, kiitos siitä. Olen oppinut jo monta pientä yksityiskohtaa geneveläisestä elämästä näiden kirjoitustesi myötä. Itsellä muutto sinne joulukuussa ja nyt jo jännittää! :)

    VastaaPoista
  5. Ohlalaa, täällähän on ihan koukkuun jääneitä lukijoita :) Kiitos kaikille kommenteista! Loma sujui hyvin, ja aivan yhtenä kappaleena palattiin kotiinkin. Anonyymi nro 2: Tervetuloa Sveitsiin ensi talvena! Kysy ihmeessä, jos kaipaat lisäinfoa jostakin asiasta, sähköpostiosoite löytyy profiilista, ja kommenttiboksissakin saa toki kysyä.

    VastaaPoista